Varsågod: Linda Productions har härmed äran att presentera den mest sparsmakade löpsedeln i SOMEhistorien! Hon ger nu upp men innan dess lyckades hon via Sumo Paint prestera detta blygsamma alster:
Denna insats gjordes med lika delar blod, svett och tårar samt ett glas fredagsvin. Jag anar att jag gjorde något grundläggande fel - eftersom produktionen gjordes avsevärt mer invecklad än den borde ha varit. I det här skedet nöjer jag mig dock med att jag har provat på (x många). Och det faktum att jag inte gav mig.
God Natt!
Linda

Den blev ju snygg!
SvaraRaderaJag är ledsen, att det tog dig så mycket blod, svett och tårar! Jag är bekant med känslan man får då hela produkten bara försvinner till tomma luft! Nångång kan det hända, att ett glas vin inte räcker!
Bra, att du fick den färdig. Min mening var inte att pina er, utan ge tips att om ni någonsin behöver ett bildbehandlings program, så finns Sumopaint där, och man behöver inte ens installera den till datorn. Jag tänkte "lura" er till att prova den, för ofta är det så, att man lär först då man experimenterar. Hoppas att det går utan problem, när du nästa gång provar den!
- Irmeli
jag väntar på din "bevitnande kamp" ;)
SvaraRadera