Som jag jobbade med min löpsedel! Fick den snygg till sist... Tre lager med ansträngning. Ganska snygga lager om jag får säga det själv. Sparade hela härligheten till Desktopen för att sedan märka att den INTE GÅR ATT ÖPPNA.
Arghhhh!
Biter ihop medan jag räknar till tretusenfemhundrasjuttiotvå.
Nej!!
SvaraRaderaNu sympatiserar jag! I vilket format sparade du filen? Om du sparade i sumo-format, går det inte att öppna. Men du kan öppna det på nytt i sumopaint (file>Open from my computer) och spara om i jpg-format. Då skulle du kunna öppna det också från desktop. Om ingenting har gått på tok, det är. Hoppas för det bästa!
- Irmeli
PS Stängde du redan Sumopaint på browser? Om inte, så kan du försöka spara om som jpg.
Tack för sympatierna! Jag hann stänga Sumo, har tydligen sparat i mht format (som jag inte tidigare stött på) måste se om jag kan spara om det...
SvaraRadera/ Linda