tisdag 2 oktober 2012

Lat är bara förnamnet


http://lindagillarlaget.files.wordpress.com/2012/09/inspiration_can.jpg

Det vill sig inte med mitt testande... Kanske är det hösten som kryper in till mig, regnet som öser ner dag ut och dag in eller så är jag helt enkelt bara lat. Säg den som vet. Nu ska jag i alla fall mobilisera mig och göra en mycket blygsam insats i form av en bild, varsågod!

Bilden får symbolisera det som jag i mycket hög grad behöver just nu. INSPIRATION.

På det tycker jag vi tar lite happy music så kommer vi garanterat i stämning :)



 



Här hittar ni mer info om Tom Petty.

Vi ses en annan dag!

Linda

3 kommentarer:

  1. Också jag behöver inspiration (tack för burken!), men även mera gammalmodigt hård arbete! Jag märker nämligen, att en hel månad av min studieledighet har bara försvunnit, utan att jag har fått nåntig på papper. Uh! Ofta är det bara att bestämma, att nu börjar jag, med eller utan inspiration!

    - Irmeli

    SvaraRadera
  2. Och jag har äntligen hittat tillbaks till kursen igen. Oj vad jag blev glad över den lilla Inspirations burken.
    En sådan borde man ha i sitt skafferi.
    Dosering av Inspiration: Vid behov ta en 1 sked blandat med ditt morgonkaffe/te. Vid akuta behov: ta två skedar - med råge ;)
    Avnjut genast, gå därefter ut i världen med nya, friska tag.

    Ha en riktigt inspirerande fortsättning på dagen!
    -M-

    SvaraRadera
  3. Tack - så roligt att vi kan njuta av inspirationen tillsammans :)

    SvaraRadera